ساخت کوره باکسی

پشتکار صنعت مطابق به نیاز درخواست مشتری  نسبت به فضای مشتری طراحی و تولید می کند، این نوع کوره ها برای شروع کار یه کارگاه تولید قطعات فلزی نیاز به رنگ بسیار گزینه خوبی است.

چون که کوره های باکسی بسیارکم هزینه‌تر از خط رنگ کانوایری می‌باشند؛ فضای کمی نیاز دارند، این محصول با یک درب و یک واگن  یا دو درب و دو واگن ساخته می‌شوند.

 برای کوره رنگ باکسی امکان نصب آتش خانه در انتهای کوره یا طرفین کوره براحتی امکان پذیر است.
همچنین این کوره ها متشکل از بدنه، ساخته شده از ورق‌های مختلف قسمت آتش‌خانه یا (جهنمی) محفظه احتراق است. ورق های استفاده شده، ورق نسوز استیل 309 یا 310 یا 321 با بهترین کیفیت می باشد. 

همچنین که گفته شد طراحی و ساخت کوره های باکسی و کوره های پخت رنگ سایزها و شکل های مختلف دارند، که نسبت به تعداد و ابعاد قطعات و فضای موجود طراحی و ساخته می شوند. همچنین با توجه به قطعه ای که نیاز به رنگ پودری یا رنگ استاتیک داشته باشد، این طراحی صورت می گیرد.

ساخت کوره باکسی

در این نوع کوره از سیستم گردش هوا ویژه استفاده می گردد، که دما در کل کوره بصورت یکنواخت باشد.

برای ایجاد تامین حرارت کوره از مشعل های حرارتی استفاده می شود که با تنظیم دما می توان طبق نیاز قطعه مورد نظر تنظیم می گردد. بعد از رسیدن حرارت مورد نظر مشعل ها خاموش می گردد و فن های خنک کننده مشعل فعال می شوند. حضور اپراتور در کنار این کوره الزامی می باشد، ورود قطعات به داخل دستگاه بصورت دستی صورت میگیرد. کوره های به دو صورت باکس (کمدی) و پیوسته (کانوایری) طراحی و ساخته می شوند. کوره های پخت رنگ در سایز های مختلف به صورت یک طرف درب هستند، دو طرف درب، مبدل سقفی است.

 مبدل انتها و مبدل بغل ساخته می شود. در این سیستم جهت حمل قطعات از کالسکه استفاده می شود. پشتکار صنعت سازنده کوره  باکسی می باشد. همچنین برای ساخت کوره میتوانید از مشاوران این شرکت بهرمند شوید.

پشتکار صنعت سازنده کوره باکسی

کارخانه پشتکار صنعت سازنده انواع کانوایر می باشد. که می توان به کوره های پخت رنگ و کانوایر هوایی اشاره کرد وتمامی تجهیزات از بهترین قطعات و همراه با گارانتی می باشد.