شماره های تماس پشتکار صنعت

حوزه فعالیت و خدمات شرکت پشتکار صنعت

پشتکار صنعت سازنده انواع کوره های پخت صنعتی

شرکت پشتکار صنعت با بیش از 15 سال تجربه کاری در امر طراحی مشاوره ساخت و راه اندازی کوره استاتیک و انواع خطوط رنگ پودری و تجهیزات آن انواع کانوایر هوایی و زمینی جهت انتقال قطعات کابین آبشار و شستشو آماده پذیرش سفارش در این زمینه می باشد. همچنین کلیه محصولات دارای خدمات پس از فروش و پشتبانی کامل می باشد. 

درباره پشتکار صنعت در ساخت محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده می کند و این مسئله بسیار در کیفیت محصولات تاثیر بسزایی دارد و درنتیجه می توان گفت کوره های پخت رنگ که توسط شرکت ما ساخته میشود از عملکرد خوبی برخوردار است. این مسئله باعث رضایت کامل مشتریان ما شده است. همچنین استفاده از قطعات درجه برای قسمت های مختلف کوره های پخت رنگ باعث افزایش طول بیشتر و کارایی بالای محصولات می شود که این مسئله خود نکته تمایزی بین ما و شرکت های دیگر می باشد. 

خدمات پس از فروش

قابل ذکر است کلیه قطعات و تجهیزات ارائه شده دارای گارانتی می باشد و همچنین درباره شرکت پشتکار صنعت با سرویس ها دوره ای بهترین خدمات پس از فروش را برای حفظ و سلامت محصولات خود می کند و همچنین تعمیرات و تعویض قطعات کهنه و مصرفی بخشی از خدمات شرکت ما می باشد.

 که می توان با تماس با کارشناسان ما می توانید نصب به ارائه خدمات مورد هماهنگی های لازم را به عمل آورید تا در سریع ترین زمان ممکن برای خدمات مورد نیاز شما در محل حاضر شوند و مشکلات پیش آماده را برای شما مرتفع کنند. 

از مزیت های دیگی پشتکار صنعت مشاوره و راهنمای در راه اندازی خط کوره پخت رنگ و موارد مرتبط می باشد که میتوانید از تجربه کارشناسان ما نهایت استفاده را ببرید، تا بتوانید قبل از اقدام به سرمایه گذاری اطلاعات درست و کافی در راستای این صنعت بدست اورید.